Zadzwoń do nas: +48 798 869 404

Regulamin

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO https://agolasklep.pl/

  1. DEFINICJE
  2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    III. ZAKRES I ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG W SERWISIE
  3. ZAŁOŻENIE KONTA
  4. ZAWIESZENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI
  5. NEWSLETTER
    VII. KORZYSTANIE Z SERWISU. OBOWIĄZKI KLIENTA

VIII. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. DANE OSOBOWE KLIENTA
  2. PRAWA AUTORSKIE I INNE PRAWA NA DOBRACH NIEMATERIALNYCH
  3. REKLAMACJE
    XII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO https://agolasklep.pl/

  1. DEFINICJE
  2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    III. WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU
  3. KORZYSTANIE ZE SKLEPU – OBOWIĄZKI KLIENTA
  4. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
  5. REALIZACJA USŁUG DODATKOWYCH
    VII. DOSTAWA TOWARÓW

VIII. CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
  2. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA WADY TOWARU
  3. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
    XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO https://agolasklep.pl/

  1. DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie Serwisu pojęcia oznaczają:

  1. Hasło – ciąg znaków ustalanych przez Klienta, w celu zapewnienia autoryzowanego dostępu do Konta;
  2. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, w tym także Konsument, posiadająca zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną posiadająca zdolność prawną, która korzysta z Serwisu;
  3. Klient zarejestrowany – Klient, który posiada Konto w Serwisie;
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z AGOLAMEDIA lub Partnerem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  5. Konfigurator – udostępnione przez AGOLAMEDIA w ramach Serwisu narzędzie służące do projektowania Towarów;
  6. Konto – część Serwisu dostępna dla Klienta zarejestrowanego po zalogowaniu, zawierająca informacje o Kliencie, w tym złożonych zamówieniach i zrealizowanych transakcjach w Sklepie, oraz umożliwiająca korzystanie z innych wybranych funkcjonalności Serwisu;
  7. Login – adres e-mail podany przez Klienta w trakcie Rejestracji, konieczny do uzyskania dostępu do Konta;
  8. Newsletter – udostępniane przez AGOLAMEDIA za pośrednictwem Serwisu treści informacyjne, handlowe, marketingowe dotyczące produktów i usług AGOLAMEDIA lub Partnerów, w tym m.in. o nowościach produktowych, aktualnych promocjach, konkursach, jak również o AGOLAMEDIA;
  9. Partner – podmiot, który na podstawie umowy zawartej z AGOLAMEDIA, może za pośrednictwem Serwisu i Sklepu oferować i sprzedawać Klientom swoje Towary lub usługi;
  10. Polityka Prywatności – dokument zawierający informacje oraz zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Klienta, dostępny pod adresem internetowym https://agolasklep.pl/politykaprywatnosci
  11. Regulamin Serwisu – niniejszy Regulamin Serwisu Internetowego https://agolasklep.pl/
  12. Regulamin Sklepu – Regulamin Sklepu Internetowego https://agolasklep.pl/
  13. Rejestracja – procedura polegająca na wprowadzeniu przez Klienta danych do Serwisu umożliwiających utworzenie Konta, z wykorzystaniem narzędzi udostępnionych w Serwisie;
  14. Sklep – ogół funkcjonalności umożliwiających nabywanie Towarów oraz związanych z nimi usług dodatkowych, udostępnionych przez AGOLAMEDIA pod adresem https://agolasklep.pl/
  15. Serwis – ogół funkcjonalności dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną, udostępnionych przez AGOLAMEDIA pod adresem internetowym https://agolasklep.pl/
  16. Towar – trofeum sportowe, artykuł pamiątkarski, prezent, gadżet reklamowy, ubrania lub inny artykuł, oferowany przez AGOLAMEDIA lub Partnera za pośrednictwem Sklepu, mogący być przedmiotem umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu;
  17. AGOLAMEDIA – Agencja Wydawniczo Reklamowa – Doradztwo Wiesław Głodek, 76-200, ul. Wojska Polskiego 16/B, NIP 839-201-58-50, Regon 770605706, będący podmiotem administrującym i prowadzącym Serwis oraz Sklep.
  18. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  19. Niniejszy Regulamin Serwisu określa zasady korzystania z Serwisu, prowadzonego i administrowanego przez AGOLAMEDIA, oraz oferowanych za jego pośrednictwem usług.
  20. Korzystanie z Serwisu odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu Serwisu. Regulamin Serwisu znajduje zastosowanie do Serwisu jak i do poszczególnych usług w nim oferowanych, o ile postanowienia szczególne odrębnych regulaminów nie stanowią inaczej. W przypadku gdy świadczenie danej usługi odbywa się na podstawie uregulowań szczególnych (odrębnego regulaminu, w szczególności Regulaminu Sklepu), przed pierwszym udostępnieniem takiej usługi w Serwisie pojawi się żądanie zapoznania się przez Klienta z tym regulaminem i wyrażenia odrębnej zgody na treść regulaminu.
  21. Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu, Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu Serwisu.
  22. Serwis, w tym usługi w ramach Serwisu oferowane, są dedykowane dla osób pełnoletnich. Akceptacja Regulaminu Serwisu przez Klienta jest jednoznaczna z potwierdzeniem przez niego pełnoletności.
  23. Regulamin Serwisu udostępniony jest nieodpłatnie w Serwisie, w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.

III. ZAKRES I ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG W SERWISIE

  1. Świadczenie usług na rzecz Klienta w Serwisie jest nieodpłatne. Umowa o świadczenie tych usług zawierana jest na czas nieoznaczony.
  2. W ramach Serwisu AGOLAMEDIA stwarza możliwość, w szczególności:
  3. a) przeglądania, odtwarzania i odczytywania przez Klientów informacji i materiałów (w tym m.in. zdjęć, tekstów, grafik, danych, materiałów audio-video itp.) udostępnionych w ramach Serwisu, w szczególności informacji i materiałów o Towarach, promocjach i innych usługach związanych z Towarami;
  4. b) w przypadku Klienta zarejestrowanego – dostępu do Konta oraz usług z nim związanych;
  5. c) korzystania z usługi Newslettera, polegającej na przesyłaniu, na udostępniony przez Klienta adres poczty elektronicznej, treści informacyjnych, handlowych, marketingowych dotyczących produktów i usług AGOLAMEDIA lub Partnerów, w tym m.in. o nowościach produktowych, aktualnych promocjach, konkursach, jak również o AGOLAMEDIA i działalności AGOLAMEDIA;
  6. d) nawiązywania przez Klienta kontaktu z konsultantem AGOLAMEDIA (opiekunem Klienta) poprzez: czat prowadzony w Serwisie lub udostępniony w Serwisie formularz z zapytaniem o ofertę;
  7. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną:
  8. a) w przypadku usług o których mowa w pkt 3.2.a) – zostaje zawarta każdorazowo z chwilą akceptacji niniejszego Regulaminu Serwisu i zostaje rozwiązana z chwilą opuszczenia wszystkich stron Serwisu przez Klienta;
  9. b) w przypadku usług, o których mowa w pkt 3.2.b) – zostaje zawarta z chwilą aktywacji Konta i zostaje rozwiązana z chwilą usunięcia Konta;
  10. c) w przypadku usług, o których mowa w pkt 3.2.c) – zostaje zawarta z chwilą zapisania przez Klienta na Newsletter i zostaje rozwiązana z chwilą rezygnacji z Newslettera przez Klienta;
  11. d) w przypadku usług, o których mowa w pkt 3.2.d) – zostaje zawarta z chwilą nawiązania kontaktu przez Klienta z konsultantem AGOLAMEDIA w ramach czatu lub udostępnionych w Serwisie formularzy i zostaje rozwiązana z chwilą zakończenia korzystania przez Klienta z danej usługi;
  12. e) w przypadku usług, o których mowa w pkt 3.2.e) – zostaje zawarta z chwilą skorzystania przez Klienta z Konfiguratora i zostaje rozwiązana z chwilą zamknięcia Konfiguratora.
  13. Konsument może w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem pkt 3.5. poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem powyższego terminu. Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać na adres e-mail: zamowienia@agolamedia.pl. AGOLAMEDIA prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany podczas Rejestracji.
  14. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku żądania przez Klienta świadczenia usług (dostarczania treści cyfrowych) przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.
  15. ZAŁOŻENIE KONTA
  16. Założenie Konta jest dobrowolne i nieodpłatne, aczkolwiek jest niezbędne do skorzystania z niektórych funkcjonalności Serwisu.
  17. Konto zawiera treści i funkcje dedykowane dla Klientów zarejestrowanych, w tym w szczególności umożliwia dostęp do historii Zamówień dokonywanych w Sklepie oraz dostępnych dla Klienta kodów rabatowych.
  18. Rejestracja i aktywacja Konta przebiega w następujący sposób:
  19. a) Klient podaje w formularzu Rejestracji następujące dane:
  • imię i nazwisko;
  • adres /adres dostawy;
  • adres e-mail (stanowiący również Login);
  • Hasło;
  • nazwę firmy oraz NIP – w przypadku Klientów nie będących Konsumentami;
  1. b) Klient akceptuje niniejszy Regulamin Serwisu oraz Politykę prywatności;
  2. c) następnie na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Rejestracji wysyłana jest wiadomość e-mail zawierająca link aktywacyjny;
  3. d) po kliknięciu w link aktywacyjny Konto zostaje aktywowane, a Klient otrzymuje status Klienta zarejestrowanego;
    lub
  4. a) Klient akceptuje niniejszy Regulamin Serwisu oraz Politykę prywatności;
  5. b) następnie dokonuje Rejestracji poprzez wtyczkę społecznościową, jeżeli AGOLAMEDIA zapewnia taką możliwość.
  6. Po założeniu Konta, Klient zarejestrowany może w ustawieniach Konta edytować podane przez siebie podczas Rejestracji dane.
  7. Zawarcie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, polegającej na dostępie do Konta oraz usług z nim związanych, następuje z chwilą skutecznej aktywacji Konta.
  8. Klient zarejestrowany obowiązany jest zabezpieczyć należące do niego Hasło przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. W przypadku powzięcia wiedzy o tym, że osoba trzecia weszła w posiadanie Hasła, Klient zarejestrowany powinien powiadomić o tym niezwłocznie AGOLAMEDIA.
  9. Zarówno Klient, jak i AGOLAMEDIA mogą wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, w tym usługi dostępu do Konta i usług z nim związanych, w każdym czasie i bez podania przyczyn.
  10. W przypadku wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi dostępu do Konta i usług z nim związanych, AGOLAMEDIA poinformuje o planowanym usunięciu Konta, przesyłając tę informację na adres e-mail podany przez Klienta podczas Rejestracji, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.
  11. AGOLAMEDIA ma prawo usunąć Konto Klienta w trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu Serwisu oraz w wyniku bezskutecznego wezwania Klienta do zaprzestania ww. naruszeń z terminem co najmniej 3 dni roboczych.
  12. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną nie może naruszać praw nabytych w czasie jej obowiązywania. Jeżeli w momencie złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu usługi dostępu do Konta i usług z nim związanych, Zamówienie złożone w ramach Sklepu jest w trakcie realizacji, Konto zostanie usunięte po jego wykonaniu.
  13. Oświadczenie o rozwiązaniu umowy o świadczenie usługi dostępu do Konta i usług z nim związanych, składane przez Klienta, powinno zostać złożone na następujący adres e-mail zamowienia@agolamedia.pl
  14. Oświadczenie o rozwiązaniu umowy o świadczenie usług składane przez AGOLAMEDIA powinno zostać wysłane na adres e-mail Klienta.
  15. Umowa o świadczenie usługi dostępu do Konta oraz usług z nim związanych może zostać rozwiązana przez AGOLAMEDIA ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy:
  16. a) Klient złożył nieprawdziwe oświadczenie, zataił lub podał nieprawdziwe dane lub informacje wymagane do zawarcia lub wykonywania umowy, bądź też jeżeli prawdziwość oświadczeń, danych lub informacji podanych przez Klienta budzi uzasadnione wątpliwości;
  17. b) AGOLAMEDIA utracił w całości lub części uprawnienia niezbędne do świadczenia usług lub z innych względów, w szczególności technicznych, AGOLAMEDIA utracił możliwość świadczenia usług;
  18. c) zawieszono świadczenie usług i okres zawieszenia trwa dłużej niż 14 dni;
  19. d) Klient dopuścił się rażącego naruszenia warunków świadczenia usług określonych w Regulaminie Serwisu lub innych dokumentach.
  20. W przypadku śmierci Klienta będącego osobą fizyczną lub ustania bytu prawnego Klienta nie będącego osobą fizyczną, umowa o świadczenie usługi dostępu Konta i usług z nim związanych wygasa. Konto Klienta zostanie usunięte po otrzymaniu przez AGOLAMEDIA wiarygodnych informacji o śmierci lub ustaniu bytu prawnego Klienta.
  21. Usunięcie Konta jest równoznaczne z bezpowrotną dla Klienta utratą wszystkich danych zgromadzonych w ramach tego Konta. Konto raz usunięte nie może być przywrócone.
  22. Usunięcie Konta nie oznacza automatycznego usunięcia danych osobowych z Serwisu. Po usunięciu Konta, AGOLAMEDIA przetwarza dane osobowe osoby, która była Klientem, w zakresie określonym w przepisach prawa (szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Klienta zawarto w Polityce prywatności).
  23. ZAWIESZENIE ŚWIADCZENIA USŁUGI
  24. AGOLAMEDIA może zawiesić świadczenie usług Klientowi (zablokować Konto) w następujących przypadkach:
  25. a) korzystania z Serwisu za pośrednictwem Konta przez osoby trzecie, nieupoważnione przez Klienta zarejestrowanego;
  26. b) działania lub zaniechania Klienta lub osoby, za której działanie lub zaniechanie Klient ponosi odpowiedzialność, powodującego szkodę lub utrudniającego bądź uniemożliwiającego świadczenie lub korzystanie z usług przez innych Klientów, AGOLAMEDIA lub inne podmioty współpracujące z AGOLAMEDIA;
  27. c) korzystania z usług w sposób naruszający obowiązujące przepisy prawa, ogólnie przyjęte normy społeczne, moralne lub dobre obyczaje, np. poprzez zamieszczanie treści o charakterze obraźliwym, rasistowskim, pornograficznym itp.;
  28. d) podejmowania działań mających na celu uzyskanie nieautoryzowanego dostępu do systemów komputerowych, danych lub oprogramowania bądź też dokonywania zmian, usuwania lub dodawania jakiegokolwiek zapisu do informacji osób trzecich bez ich zgody;
  29. e) wykorzystywania urządzeń lub oprogramowania przez Klienta nie współpracujących z Serwisem lub zakłócających jej funkcjonowanie;
  30. f) złożenia przez Klienta nieprawdziwego oświadczenia, zatajenia lub podania nieprawdziwych danych lub informacji, bądź też jeżeli prawdziwość oświadczeń, danych lub informacji podanych przez Klienta budzi uzasadnione wątpliwości;
  31. g) naruszenia w inny sposób warunków świadczenia usług określonych w Regulaminie Serwisu lub innych dokumentach.
  32. Ponadto AGOLAMEDIA ma prawo zawiesić świadczenie usług Klientowi, jeżeli:
  33. a) żądanie takie zgłoszą właściwe organy, w szczególności wykonujące zadania i obowiązki na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwa i porządku publicznego;
  34. b) AGOLAMEDIA utraci w całości lub części możliwość świadczenia usług, w szczególności ze względów technicznych.
  35. Wznowienie świadczenia usług następuje nie wcześniej niż po ustaniu przyczyn zawieszenia. W przypadku zawieszenia świadczenia usługi na podstawie pkt 5.1. Regulaminu Serwisu, AGOLAMEDIA może uzależnić wznowienie świadczenia usług od wniosku Klienta.
  36. NEWSLETTER
  37. Newsletter zawiera treści informacyjne, handlowe, marketingowe, dotyczące produktów i usług AGOLAMEDIA, w tym m.in. o nowościach produktowych, aktualnych promocjach, rabatach, jak również o AGOLAMEDIA i działalności AGOLAMEDIA.
  38. Newsletter przesyłany jest przez AGOLAMEDIA z określoną częstotliwością w formie wiadomości e-mail na udostępniony AGOLAMEDIA przez Klienta adres poczty elektronicznej.
  39. Klient może zarejestrować się do usługi Newslettera, w jeden z następujących sposobów:
  40. a) przy zakładaniu Konta – wyrażając odpowiednią zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
  41. b) po założeniu Konta lub bez zakładania Konta – postępując zgodnie z poniższą procedurą:
  • zaznaczając pole „Zapisz się na Newsletter”, a następnie wyrażając odpowiednią zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
  • następnie na adres e-mail wskazany przez Klienta wysłana zostanie wiadomość e-mail zawierająca link aktywacyjny;
  • po kliknięciu w link aktywacyjny dochodzi do aktywowania Newslettera – zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
  1. Poprzez rejestrację do Newslettera, w szczególności oznaczenie pola „Zapisz się na Newsletter”, udostępnienie w tym celu identyfikującego Klienta adresu elektronicznego i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla powyższego celu, Klient wyraża zgodę na wysyłanie mu informacji handlowych.
  2. Klient może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera poprzez:
  3. a) kliknięcie w otrzymanym Newsletterze w link „Kliknij, aby się wypisać” lub
  4. b) poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail zamowienia@agolamedia.pl.
  5. Usunięcie Konta jest uznawane za rezygnację z Newslettera.
  6. Rezygnacja, o której mowa w pkt 6.5. i pkt 6.6. jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług w zakresie Newslettera.
  7. Treści Newslettera podlegają ochronie prawnej, w szczególności ochronie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz przepisów ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej.

VII. KORZYSTANIE Z SERWISU. OBOWIĄZKI KLIENTA

  1. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu oraz z oferowanych w jego ramach usług w sposób zgodny z prawem, Regulaminem Serwisu, Regulaminem Sklepu (w zakresie nim objętym), a także zgodnie z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
  2. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań naruszających prawo, dobre obyczaje, dobra majątkowe lub osobiste osób trzecich, a w szczególności posługiwanie się danymi innych osób jak własnymi danymi osobowymi.
  3. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta za pośrednictwem Serwisu treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, informacji mogących wprowadzić w błąd, a także treści mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemów informatycznych.
  4. AGOLAMEDIA nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz bezpieczeństwo stron internetowych należących do innych podmiotów, do których linki zamieszczono w Serwisie, które embedowano w Serwisie, bądź do których automatycznie przekierowano.
  5. AGOLAMEDIA, w granicach dozwolonych prawem, nie ponosi odpowiedzialności także za:
  6. a) jakiekolwiek szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w wyniku korzystania przez Klienta z Serwisu lub poszczególnych usług w sposób sprzeczny z Regulaminem Serwisu lub obowiązującymi przepisami prawa;
  7. b) jakiekolwiek szkody wyrządzone osobom trzecim, będące następstwem podania przez Klienta nieprawdziwych, niedokładnych, niekompletnych lub wprowadzających w błąd danych;
  8. c) szkody powstałe w przypadku wystąpienia istotnych błędów w skonfigurowaniu urządzenia odbiorczego Klienta;
  9. d) jakiekolwiek szkody powstałe w związku z wykorzystaniem przez Klienta danych oraz informacji z Serwisu w celach inwestycyjnych, gospodarczych, biznesowych etc.
    VIII. WYMAGANIA TECHNICZNE
  10. Korzystanie z Serwisu i usług świadczonych w ramach Serwisu wymaga spełnienia następujących wymagań technicznych:
  11. a) dostęp do jednej z następujących przeglądarek: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej;
  12. b) systemy operacyjne: Windows, Mac OS, Linux, Android, iOS;
  13. c) włączona obsługa JavaScript;
  14. d) dostęp do sieci Internet;
  15. e) skrzynka e-mail – w przypadku Rejestracji, i zakładania Konta, usługi Newslettera bądź wyrażenia przez Klienta woli otrzymania informacji/odpowiedzi za pośrednictwem wiadomości e-mail, bądź wyrażenia przez Klienta woli otrzymania informacji marketingowych i handlowych od AGOLAMEDIA, lub w przypadku woli kontaktu z konsultantem AGOLAMEDIA w ramach czatu lub formularza, bez zakładania Konta;
  16. f) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768;
  17. g) włączona obsługa plików cookies.
  18. W przypadku korzystania przez Klienta ze sprzętu i oprogramowania, niespełniających wymagań technicznych określonych w pkt. 8.1 powyżej, AGOLAMEDIA nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Serwisu i/lub usług.
  19. AGOLAMEDIA informuje, że pomimo dołożenia wszelkich starań AGOLAMEDIA nie może zapewnić wierności barw na fotografiach prezentowanych na stronie internetowej Serwisu, ponieważ ich wyświetlanie zależy między innymi od ustawień monitora oraz jego rozdzielczości.
  20. AGOLAMEDIA dokłada starań, aby Serwis był dostępny za pomocą różnych konfiguracji dostępnego na rynku oprogramowania i sprzętu. AGOLAMEDIA nie gwarantuje jednakże, że każda taka konfiguracja umożliwiać będzie korzystanie z całości Serwisu lub każdej z usług. Ponadto, korzystanie z całości lub części Serwisu lub danej usługi może wymagać szczególnej konfiguracji oprogramowania lub sprzętu.
  21. AGOLAMEDIA zastrzega prawo modyfikowania technicznego sposobu realizacji funkcjonalności Serwisu, stosownie do zakresu i warunków wynikających z posiadanych uprawnień, a także odpowiednio do posiadanych możliwości technicznych, bez pogarszania ich jakości, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków AGOLAMEDIA i Klienta.
  22. W przypadkach szczególnych, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, AGOLAMEDIA ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia Klientów, jak również do przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
  23. AGOLAMEDIA nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu usług wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych będących poza wpływem AGOLAMEDIA.
  24. Niezależnie od powyższego, AGOLAMEDIA ma prawo zaprzestać świadczenia usług w każdym czasie, jeżeli takie uzasadnione żądanie zostanie zgłoszone przez dostawcę Internetu lub inny uprawniony podmiot. AGOLAMEDIA nie odpowiada za szkody spowodowane wadliwym działaniem systemu transmisji, w tym awariami sprzętu, opóźnieniami i zakłóceniami przesyłu informacji.
  25. DANE OSOBOWE KLIENTA
  26. Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Klientów Serwisu, w tym zasady wykorzystywania plików cookies, zostały określone w Polityce prywatności dostępnej pod adresem internetowym https://agolasklep.pl/politykaprywatnosci.
  27. PRAWA AUTORSKIE I INNE PRAWA NA DOBRACH NIEMATERIALNYCH
  28. Klient nie może naruszać praw autorskich i innych praw własności intelektualnej do treści zamieszczonych w Serwisie przez AGOLAMEDIA lub inne podmioty.
  29. Wszelkie treści zamieszczane przez Klienta w Serwisie nie mogą naruszać praw autorskich, praw do znaków towarowych lub innych praw przysługujących innym podmiotom.
  30. Klient, w przypadku skierowania przez podmioty trzecie jakichkolwiek roszczeń do AGOLAMEDIA dotyczących naruszania jakichkolwiek praw do zamieszczonych przez Klienta treści, podejmie wszelkie niezbędne działania, aby uwolnić AGOLAMEDIA od odpowiedzialności w powyższym zakresie, w tym w razie potrzeby wstąpi do sprawy w miejsce AGOLAMEDIA lub przystąpi do sprawy po stronie AGOLAMEDIA jako interwenient uboczny. Ponadto Klient naprawi AGOLAMEDIA wszelkie szkody powstałe po stronie AGOLAMEDIA w związku z roszczeniami podmiotów trzecich dotyczących zamieszczonych przez Klienta treści, w tym koszty sądowe i zastępstwa procesowego, doradztwa prawnego oraz zasądzonych odszkodowań i zadośćuczynień.
  31. Klient jest uprawniony do korzystania z treści umieszczonych przez AGOLAMEDIA w Serwisie wyłącznie na własny użytek. W szczególności, bez upoważnienia udzielonego przez AGOLAMEDIA w formie pisemnej niedopuszczalne jest rozprowadzanie, przesyłanie, modyfikowanie, zamieszczanie na innych stronach, linkowanie ani wykorzystywanie całości Serwisu lub jakichkolwiek jego części, dla celów komercyjnych lub publicznych. Zakazane jest także usuwanie informacji o prawach autorskich i innych prawach na dobrach niematerialnych jak na przykład prawa do znaków towarowych.
  32. REKLAMACJE
  33. Klienci mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących korzystania z Serwisu i poszczególnych usług świadczonych w ramach Serwisu. Składanie reklamacji odbywa się poprzez przesłanie przez Klienta stosownej informacji:
  34. a) drogą listowną na adres: Agencja Wydawniczo Reklamowa – Doradztwo Wiesław Głodek, 76-200 Słupsk, ul. Wojska Polskiego 16/B
    bądź
  35. b) za pomocą poczty elektronicznej – na adres zamowienia@agolamedia.pl
  36. Klienci nie będący Konsumentami, mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących korzystania z Serwisu i poszczególnych usług świadczonych w ramach Serwisu, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zaistnienia okoliczności objętych reklamacją.
  37. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:
  38. a) oznaczenie Klienta zgłaszającego reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz adres e-mail – jeżeli Klient go posiada);
  39. b) opis problemu będącego przyczyną złożenia reklamacji;
  40. c) datę i godzinę wystąpienia problemu.
  41. Jeśli reklamacja zawierać będzie braki, w stosunku do wymogów określonych w pkt 11.3., AGOLAMEDIA zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie. W przypadku nieusunięcia braków lub niemożności skontaktowania się ze składającym reklamację ze względu na brak danych kontaktowych, jak również w przypadku wniesienia, przez Klienta niebędącego Konsumentem, reklamacji po upływie terminu wskazanego w pkt 11.2., reklamacja zostanie pozostawiona bez rozpatrzenia, o czym AGOLAMEDIA niezwłocznie powiadamia Klienta, co jednak nie uchybia możliwości dochodzenia przez Klienta roszczeń wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa.
  42. AGOLAMEDIA udzieli Klientowi odpowiedzi na reklamację dotyczącą Serwisu w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację, AGOLAMEDIA przekaże Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
  43. Jeżeli AGOLAMEDIA nie udzielił Konsumentowi odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w pkt. 11.5., uważa się, że uznał reklamację.

XII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Zasady dostępu do procedur pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  2. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE, przy czym link do platformy ODR to:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
    XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  3. AGOLAMEDIA ma prawo do dokonania zmian w Regulaminie Serwisu w zakresie w jakim jest to dopuszczalne przez obowiązujące przepisy, w tym w razie potrzeby wprowadzenia zmian technicznych lub funkcjonalnych w Serwisie, bądź też zmian w przepisach prawa. Klient, który nie akceptuje zmian Regulaminu Serwisu lub innych warunków świadczenia usług, może rozwiązać umowę. Korzystanie przez Klienta z Serwisu po wprowadzeniu zmian w Regulaminie Serwisu lub innych warunkach świadczenia usług oznacza ich akceptację.
  4. Zmiany Regulaminu Serwisu będą publikowane w postaci ujednoliconego tekstu Regulaminu Serwisu w Serwisie oraz komunikowane na stronie głównej Serwisu z 14-dniowym uprzedzeniem w odpowiedni, umożliwiający analizę wspomnianych zmian, sposób. W przypadku nieakceptacji zmian Regulaminu Serwisu przez Klienta, Klient może zrezygnować z usług świadczonych na rzecz Klienta w ramach Serwisu.
  5. Prawem właściwym dla wszystkich stosunków prawnych wynikających z Regulaminu Serwisu jest prawo polskie. Wszelkie spory są rozstrzygane przez polskie sądy powszechne, z zastrzeżeniem postanowień pkt 12 Regulaminu Serwisu.
  6. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami wszelkie spory z AGOLAMEDIA wynikające lub związane z jego funkcjonowaniem rozstrzygać będzie sąd rzeczowo właściwy dla siedziby AGOLAMEDIA.
  7. Wątpliwości dotyczące treści Regulaminu Serwisu należy rozstrzygać w sposób zapewniający zgodność Regulaminu Serwisu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
  8. Niniejszy Regulamin Serwisu wchodzi w życie z dniem 09.07.2024 r.
  9. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zasad korzystania z Serwisu, Klient proszony jest o kontakt pod adresem: zamowienia@agolamedia.pl.
    REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO https://agolasklep.pl/
  10. DEFINICJE
    Użyte w niniejszym Regulaminie Sklepu pojęcia oznaczają:
  11. Dni robocze – wszystkie dni tygodnia za wyjątkiem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  12. Katalog – wydawana przez AGOLAMEDIA w formie broszury oraz w formie elektronicznej informacja o towarach i usługach oferowanych przez AGOLAMEDIA, dostępna w siedzibie i oddziałach (punktach sprzedaży) AGOLAMEDIA oraz zamieszczona w odpowiedniej zakładce m.in. na stronie https://agolasklep.pl/
  13. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, w tym także Konsument, posiadająca zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną posiadająca zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu;
  14. Klient zarejestrowany – Klient, który posiada Konto w Serwisie;
  15. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z AGOLAMEDIA lub Partnerem, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  16. Konfigurator – udostępnione przez AGOLAMEDIA w ramach Serwisu narzędzie służące do projektowania Towarów;
  17. Konto – część Serwisu dostępna dla Klienta zarejestrowanego po zalogowaniu, zawierająca informacje o Kliencie, w tym złożonych zamówieniach i zrealizowanych transakcjach w Sklepie, oraz umożliwiająca korzystanie z innych wybranych funkcjonalności Serwisu;
  18. Partner – podmiot, który na podstawie umowy zawartej z AGOLAMEDIA, może za pośrednictwem Serwisu i Sklepu oferować i sprzedawać Klientom swoje Towary lub usługi;
  19. Polityka Prywatności – dokument zawierający informacje oraz zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Klienta, dostępny pod adresem internetowym https://agolasklep.pl/politykaprywatnosci.
  20. Regulamin Serwisu – Regulamin Serwisu Internetowego www.agolasklep.pl, dostępny pod adresem internetowym https://agolasklep.pl/regulamin
  21. Regulamin Sklepu – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego https://agolasklep.pl/
  22. Rejestracja – procedura polegająca na wprowadzeniu przez Klienta danych do Serwisu umożliwiających utworzenie Konta, z wykorzystaniem narzędzi udostępnionych w Serwisie;
  23. Sklep – ogół funkcjonalności umożliwiających nabywanie Towarów oraz związanych z nimi Usług dodatkowych, udostępnionych przez AGOLAMEDIA pod adresem https://agolasklep.pl/
  24. Serwis – ogół funkcjonalności dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną, udostępnionych przez AGOLAMEDIA pod adresem internetowym https://agolasklep.pl/
  25. Sprzedawca – AGOLAMEDIA albo Partner, stosownie do wyboru Klienta dokonanego w toku składania Zamówienia zgodnie z pkt 5 Regulaminu Sklepu;
  26. Towar – trofeum sportowe, artykuł pamiątkarski, prezent, gadżet reklamowy, ubrania lub inny artykuł oferowany przez AGOLAMEDIA lub Partnera za pośrednictwem Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży;
  27. AGOLAMEDIA – Agencja Wydawniczo Reklamowa – Doradztwo Wiesław Głodek, 76-200, ul. Wojska Polskiego 16/B, NIP 839-201-58-50, Regon 770605706, będący podmiotem administrującym i prowadzącym Serwis oraz Sklep.
  28. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, mająca za przedmiot Towar oraz mogąca mieć za przedmiot Usługi dodatkowe, zawierana pomiędzy Klientem i Sprzedawcą na odległość za pośrednictwem Sklepu;
  29. Usługa dodatkowa – usługa grawerska lub inna odpłatna usługa dotycząca przygotowania Towaru dla Klienta, świadczona przez AGOLAMEDIA lub Partnera na rzecz Klienta w ramach Umowy sprzedaży;
  30. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży.
  31. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  32. Niniejszy Regulamin Sklepu określa:
  33. a) wymogi i zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu,
  34. b) zasady zawierania i wykonywania Umów sprzedaży, w tym świadczenia Usług dodatkowych,
  35. c) zasady odstąpienia od Umów sprzedaży zawartych za pośrednictwem Sklepu oraz procedurę składania i rozpatrywania reklamacji,
  36. d) możliwości rozwiązywania sporów wynikających lub związanych z działalnością Sklepu internetowego.
  37. Sklep administrowany i prowadzony jest przez AGOLAMEDIA.
  38. W ramach Sklepu AGOLAMEDIA stwarza możliwość składania Zamówień i zawierania Umów sprzedaży.
  39. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu Sklepu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie https://agolasklep.pl/. Regulamin Sklepu udostępniony jest nieodpłatnie, w formie, która umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
  40. Potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży wraz z jej postanowieniami Sprzedawca przesyła Klientowi na podany przez Klienta adres e-mail oraz przekazuje wraz z przesyłką zawierającą Towar. Wraz z przesyłką zawierającą Towar Sprzedawca przesyła również fakturę VAT lub paragon.
  41. Informacje o Towarach i Usługach dodatkowych podane w Sklepie, w tym ich opisy, parametry oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  42. Zamówienia oraz Umowy sprzedaży realizowane są w Dni robocze w godz. od 8:00 do 16:00.

III. WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU

  1. Korzystanie ze Sklepu wymaga spełnienia następujących wymagań technicznych:
  2. a) dostęp do jednej z następujących przeglądarek: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej;
  3. b) systemy operacyjne: Windows, Mac OS, Linux, Android, iOS;
  4. c) włączona obsługa JavaScript,
  5. d) dostęp do sieci Internet;
  6. e) skrzynka e-mail;
  7. f) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768;
  8. g) włączona obsługa plików cookies.
  9. W przypadku korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, niespełniającego wymagań technicznych określonych w pkt 3.1., AGOLAMEDIA nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Sklepu.
  10. KORZYSTANIE ZE SKLEPU – OBOWIĄZKI KLIENTA
  11. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem, Regulaminem Sklepu i Regulaminem Serwisu, a także zgodnie z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
  12. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań naruszających prawo, dobre obyczaje, dobra majątkowe lub osobiste osób trzecich, a w szczególności Klient nie może posługiwać się danymi innych osób jak własnymi danymi.
  13. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta za pośrednictwem Sklepu treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, informacji mogących wprowadzić w błąd, a także treści mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemów informatycznych.
  14. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
  15. Klient ma możliwość złożenia Zamówienia:
  16. a) w ramach Konta, jeżeli jest Klientem zarejestrowanym lub
  17. b) bez Rejestracji i logowania – w takim przypadku Klient podaje dane niezbędne do złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy sprzedaży.
  18. W celu złożenia Zamówienia Klient dokonuje wyboru rodzaju i liczby Towarów, jak również Usług dodatkowych oraz podejmuje kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty oraz informacje dostępne w Sklepie.
  19. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do elektronicznego „koszyka”. Klient może zrezygnować w całości lub części z asortymentu umieszczonego w „koszyku” (przycisk „usuń/usuń zaznaczone”).
  20. W przypadku wyboru Usług dodatkowych, zastosowanie znajduje procedura opisana w Rozdziale 6.
  21. Po skompletowaniu asortymentu Zamówienia należy spośród wyświetlonych opcji wybrać kolejno: sposób zapłaty, sposób dostawy oraz Sprzedawcę.
  22. Klient wybiera Sprzedawcę z listy (kliknięcie na wybraną pozycję na liście) lub poprzez wskazanie na mapie wybranego punktu Sprzedawcy (kliknięcie na wybrany punkt). W przypadku niedokonania przez Klienta wyboru Sprzedawcy, Zamówienie zostanie przekazane do realizacji przez Sprzedawcę wybranego przez AGOLAMEDIA (wybór uwidoczniony w podsumowaniu Zamówienia, opisanym w pkt. 5.7. poniżej).
  23. W końcowym etapie składania Zamówienia, wyświetlona zostanie informacja o zakresie i warunkach transakcji obejmująca wybrane Towary, Usługi dodatkowe, sposób płatności, warunki dostawy oraz Sprzedawcę („podsumowanie Zamówienia”).
  24. Jeżeli warunki wskazane w podsumowaniu Zamówienia odpowiadają woli Klienta, Klient składa oświadczenie o ich ostatecznej akceptacji klikając przycisk „Złóż zamówienie i zapłać”. Złożone w ten sposób Zamówienie stanowi składaną przez Klienta wskazanemu w Zamówieniu Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  25. Po złożeniu przez Klienta Zamówienia, Sprzedawca przesyła niezwłocznie na wskazany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie otrzymania Zamówienia o określonej treści i jego przyjęcia do realizacji. Zawarcie Umowy sprzedaży następuje w momencie doręczenia Klientowi e-maila od Sprzedawcy potwierdzającego przyjęcie Zamówienia do realizacji.
  26. W przypadku braku możliwości potwierdzenia Zamówienia z przyczyn leżących po stronie Klienta (np. błędny adres e-mail) w ciągu 48 godzin, zostanie ono anulowane. Ponadto Sprzedawca będzie uprawniony do anulowania Zamówienia w przypadku wpisania niepełnych lub nieprawdziwych danych, które mogą uniemożliwiać zawarcie lub wykonanie Umowy sprzedaży.
  27. W wyjątkowych sytuacjach, spowodowanych w szczególności awarią, zakłóceniami dostaw, wstrzymaniem produkcji danego Towaru lub brakiem możliwości realizacji Usługi dodatkowej, realizacja Zamówienia może nie być możliwa. W takim przypadku zamiast potwierdzenia, o którym mowa w pkt. 5.9, Sprzedawca prześle Klientowi na adres e-mail informację o nieprzyjęciu Zamówienia do realizacji. Informacja ta może zawierać propozycję zmiany warunków Zamówienia, w tym co do asortymentu i terminu dostawy. Na prośbę Klienta lub za jego zgodą Sprzedawca odpowiednio koryguje Zamówienie.
  28. Odmowa przyjęcia Zamówienia do realizacji może nastąpić także w przypadku Klienta, który zalega z zapłatą za Towar lub Usługę dodatkową.
  29. Treść Umowy sprzedaży wskazana w podsumowaniu Zamówienia (i przesłanym potwierdzeniu) jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu.
  30. REALIZACJA USŁUG DODATKOWYCH
  31. Klient może w toku procedury składania Zamówienia zlecić wykonanie Usług dodatkowych, mających na celu zaprojektowanie Towaru, w szczególności usługi grawerskiej, z wykorzystaniem dostępnych technik nadruku kolorowego, grawerowania laserowego lub grawerowania 3D wewnątrz Towaru.
  32. Szczegółowe instrukcje przygotowania projektów graficznych, i grawerowania oraz wzornik kolorów wypełnienia, umieszczone są mogą być przesłane Klientowi przez AGOLAMEDIA – zapotrzebowanie należy składać na adres mailowy: zamowienia@agolamedia.pl.
  33. AGOLAMEDIA zastrzega, iż wizualizacje zaprojektowanych Towarów, przedstawione w Katalogu czy Konfiguratorze, mogą nieznacznie odbiegać od wyglądu finalnego produktu. AGOLAMEDIA informuje, że pomimo dołożenia wszelkich starań, AGOLAMEDIA nie może zapewnić wierności barw na fotografiach prezentowanych na stronie internetowej Sklepu, ponieważ ich wyświetlanie zależy między innymi od ustawień monitora oraz jego rozdzielczości.
  34. Sprzedawca przyjmujący Zamówienie obejmujące Usługę dodatkową, ma prawo do dokonania niewielkich korekt technicznych, w przypadkach, gdy z doświadczenia wynika, że taka korekta podniesie jakość wykonanej Usługi dodatkowej, a nie wpłynie na charakter Zamówienia.
  35. Jeżeli Klient w ramach składanego Zamówienia obejmującego Usługi dodatkowe, zlecił Usługę dodatkową, świadczoną w oparciu o standardowe formy (wzory), dostępne w ramach Konfiguratora, których cena jest znana (podana na stronie internetowej Sklepu), procedura realizacji Zamówienia obejmującego taką usługę przebiega zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 5.
  36. Jeżeli warunki wykonania Usługi dodatkowej w ramach złożonego Zamówienia, wymagają doprecyzowania, tj. w szczególności w związku ze zleconą przez Klienta modyfikacją dostępnych w ramach Konfiguratora, standardowych form (wzorów) – z chwilą złożenia Sprzedawcy Zamówienia zawierającego zlecenie na zmodyfikowaną Usługę dodatkową, wszczynana jest procedura uzgodnienia warunków indywidualnych Usługi dodatkowej ze Sprzedawcą, zgodnie z niniejszym rozdziałem.
  37. Uzgodnienie warunków indywidualnych, o których mowa w pkt 6.6., wymagane jest w szczególności w przypadku gdy opracowanie grafiki z logo dla Klienta ma obejmować stworzenie form malarskich, graficznych, samego logotypu, logo, czy innego znaku towarowego (utworu) dla Klienta.
  38. Procedura uzgodnienia warunków indywidualnych Usługi dodatkowej prowadzona jest pocztą elektroniczną oraz telefonicznie, z udziałem wybranego przez Klienta Sprzedawcy i obejmuje następujące czynności:
  39. a) Sprzedawca przesyła na adres e-mail Klienta potwierdzenie przystąpienia do uzgodnienia warunków indywidualnych Usługi dodatkowej ze wskazaniem konsultanta Sprzedawcy i proponowanych warunków wykonania Usługi dodatkowej.
  40. b) Indywidualnie uzgodniony przez Klienta ze Sprzedawcą projekt Towaru wysyłany jest pocztą elektroniczną do Klienta, w celu uzyskania jego akceptacji.
  41. c) Klient zobowiązany jest odesłać pocztą zwrotną (e-mail) pisemną akceptację projektu Towaru lub przesłać informacje dotyczące korekty lub zmian w projekcie Towaru. Brak akceptacji albo złożenia uwag w terminie 2 Dni roboczych traktowane będzie jako rezygnacja Klienta z realizacji Zamówienia. W takim przypadku Zamówienie nie będzie realizowane, a Sprzedawca realizujący Zamówienie zwróci kwotę wpłaconą przez Klienta na poczet ceny Usługi dodatkowej.
  42. d) Po akceptacji projektu przez Klienta, Sprzedawca przesyła na adres e-mail Klienta potwierdzenie warunków Zamówienia. Z chwilą przesłania potwierdzenia zostaje zawarta Umowa sprzedaży o treści wskazanej w potwierdzeniu.
  43. Klient nie może naruszać praw autorskich i innych praw własności intelektualnej do treści zamieszczonych w Sklepie przez AGOLAMEDIA lub inne podmioty.
  44. Zastrzega się, że projekty (opracowania graficzne) wykonane na zlecenie Klienta przez Sprzedawcę stanowią utwór w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 880, ze zm.), zaś autorskie prawa majątkowe (w tym prawa zależne) do tego utworu przysługują wyłącznie AGOLAMEDIA. Klient nabywa w ramach zrealizowanego Zamówienia własność egzemplarza utworu, zgodnie z art. 52 wymienionej wyżej ustawy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenie praw osób trzecich (w tym praw autorskich i praw własności przemysłowej, np. do znaku towarowego) wskutek realizacji Zamówienia zgodnie z projektem przedłożonym przez Klienta.
  45. Składając Zamówienie obejmujące wykonanie Usługi dodatkowej zgodnie z przedłożonym przez siebie projektem, Klient gwarantuje, że przysługują mu prawa do dysponowania projektem w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia oraz że wykonanie tego Zamówienia nie wymaga zezwolenia, nie narusza praw majątkowych ani dóbr osobistych osób trzecich. W przypadku skierowania do Sprzedawcy jakichkolwiek roszczeń z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej, Klient zobowiązany jest do zwolnienia Sprzedawcy od tych roszczeń i/lub naprawy poniesionej przez Sprzedawcę szkody, wynikającej w szczególności z działań mających na celu doprowadzenie do odstąpienia przez osobę trzecią od dochodzenia roszczeń lub z konieczności ich zaspokojenia, w tym także do pokrycia kosztów czynności przedsądowych i ewentualnego postępowania sądowego.
    VII. DOSTAWA TOWARÓW
  46. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  47. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską (przedpłaconą lub za pobraniem). Istnieje możliwość odbioru osobistego Towaru, w wybranym przez Klienta Salonie lub punkcie prowadzonym przez Partnera. Adresy Salonów oraz punktów prowadzonych przez Partnerów dostępne są na stronie internetowej https://agolasklep.pl/, w podsumowaniu Zamówienia, jak również w zakładce „Kontakt”.
  48. Dostawa jest odpłatna, chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy są podawane na stronie Sklepu w podsumowaniu Zamówienia oraz w potwierdzeniu przesyłanym Klientowi, o którym mowa w pkt 5.9.
  49. Termin realizacji dostawy Towaru wynosi od 2 do 7 Dni roboczych, o ile Umowa Sprzedaży nie stanowi inaczej i liczony jest:
  50. a) przy płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy;
  51. b) przy płatności za pobraniem lub z odroczonym terminem zapłaty – od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.

VIII. CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Ceny Towarów oraz Usług dodatkowych (z wyjątkiem zmodyfikowanych Usług dodatkowych, o których mowa w pkt 6.6 Regulaminu Sklepu), podawane są na stronie Sklepu w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Ceny podane na stronach Sklepu, nie zawierają kosztów dostawy Towaru. Na całkowity koszt Zamówienia składa się cena za Towar, koszty dostawy oraz cena za Usługę dodatkową (w przypadku jej zlecenia przez Klienta w ramach złożonego Zamówienia). W przypadku płatności za pomocą systemu BLUEMEDIA, operator dolicza prowizję 1% wartości zamówienia, którą opłaca klient.
  3. Wybór sposobu płatności i sposobu dostawy Towaru następuje przy złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  4. Z zastrzeżeniem art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców, Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
  5. a) przelewem na numer konta bankowego wskazanego w podsumowaniu Zamówienia i w otrzymanym e-mailem potwierdzeniu złożenia Zamówienia (przesyłka przedpłacona);
  6. b) gotówką przy odbiorze Towaru dostarczonego przez kuriera (przesyłka pobraniowa);
  7. c) w formie przelewu on-line z wykorzystaniem systemu dostawcy usług płatniczych BLUEMEDIA (przesyłka przedpłacona);
  8. Terminy płatności:
  9. a) w przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki (kurierowi);
  10. b) w przypadku wyboru płatności przelewem, w braku odmiennych uzgodnień stron (w szczególności ustalenia odroczonego terminu płatności) zapłata powinna nastąpić w terminie 7 dni od zawarcia Umowy sprzedaży. W przypadku braku zapłaty, pomimo przypomnienia o płatności wysłanego na wskazany przez Klienta adres e-mail, Sprzedawca może odstąpić od Umowy sprzedaży lub żądać jej wykonania.
  11. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
  12. W terminie 14 dni Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z tym zastrzeżeniem, że:
  13. a) jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
  14. b) Konsument ponosi koszty bezpośredniego zwrotu Towarów Sprzedawcy (koszty wysyłki albo koszty dojazdu celem osobistego zwrotu towaru w siedzibie Sprzedawcy).
  15. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży, o jakim mowa w pkt 9.1., rozpoczyna się od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Zamówienia, które obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  16. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży powinno być sformułowane jednoznacznie, przy czym – według wyboru Konsumenta – może być złożone pisemnie, przez jego wysłanie na adres Sprzedawcy, podany w ramach potwierdzenia realizacji Zamówienia.
  17. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży może nastąpić z wykorzystaniem formularza, który można pobrać WSTAW LINK, jednak nie jest to obowiązkowe.
  18. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, Umowę sprzedaży uważa się za niezawartą.
  19. Zwrot Towaru Sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar powinien zostać zwrócony wraz z oryginalnym opakowaniem. Ze względu na konieczność zachowania prawidłowej organizacji pracy Sprzedawcy, pożądanym jest uprzednie uzgodnienie przez Konsumenta ze Sprzedawcą konkretnego terminu zwrotu towaru.
  20. W miarę możliwości do zwracanego Towaru powinien zostać dołączony paragon albo faktura VAT dotyczące sprzedaży tego Towaru w ramach Sklepu. Przekazanie dowodu zakupu Towaru nie jest konieczne dla skutecznej realizacji prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.
  21. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  22. W terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towarów. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawcy przysługuje prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  23. W związku z art. 38 pkt 3) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest Towar, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w szczególności w przypadku gdy przedmiotem Umowy sprzedaży jest Towar, którego dotyczy Usługa dodatkowa.
  24. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA WADY TOWARU
  25. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar wolny od wad fizycznych i prawnych, z zastrzeżeniem pkt 6.11. Regulaminu Sklepu.
  26. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży. W szczególności sprzedany Towar jest niezgodny z Umową sprzedaży, jeżeli:
  27. a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w Umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
  28. b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
  29. c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  30. d) został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.
  31. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu towarem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu (wada prawna).
  32. Klient składając reklamację z tytułu wad Towaru może:
  33. a) zażądać usunięcia wady;
  34. b) zażądać wymiany wadliwego Towaru na wolny od wad;
  35. c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny;
  36. d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że wada Towaru jest nieistotna.
  37. Reklamacje z tytułu wady Towaru należy składać:
  38. a) pisemnie na adres: Agencja Wydawniczo Reklamowa – Doradztwo Wiesław Głodek, 76-200, ul. Wojska Polskiego 16/B, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@agolamedia.pl -jeżeli Zamówienie było realizowane przez AGOLAMEDIA jako Sprzedawcę,
    lub
  39. b) na adres Sprzedawcy, wybranego w procesie składania Zamówienia, wskazany w potwierdzeniu Zamówienia, które Klient otrzymał drogą elektroniczną – gdy Zamówienie było realizowane przez Partnera jako Sprzedawcę.
  40. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  41. a) numer Zamówienia, na podstawie którego dostarczono wadliwy Towar (numer wskazany jest każdorazowo w podsumowaniu i przesłanym Klientowi e-mailem potwierdzeniu),
  42. b) opis wady i datę jej ujawnienia,
  43. c) oczekiwany sposób załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę,
  44. d) dane kontaktowe Klienta składającego reklamację.
  45. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, obowiązany jest dostarczyć wadliwy Towar na adres siedziby Sprzedawcy. Jeżeli ze względu na rodzaj Towaru dostarczenie towaru przez Klienta na adres siedziby Sprzedawcy byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Towar Sprzedawcy w miejscu, w którym Towar się znajduje. Koszty przesłania oraz udostępnienia wadliwego Towaru ponosi Sprzedawca.
  46. W terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji, Klient zostanie poinformowany o sposobie jej rozpatrzenia pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej – wiadomością e-mail wysłaną przez Sprzedawcę na adres wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
  47. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, Sprzedawca może wymienić towar wadliwy na wolny od wad w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Oświadczenie o obniżeniu ceny albo oświadczenie o odstąpieniu od umowy staje się wówczas bezskuteczne. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  48. Klient będący Konsumentem, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
  49. Jeżeli Klient żąda wymiany Towaru na Towar wolny od wad, Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
  50. Sprzedawca odpowiada tylko za rzeczywistą szkodę spowodowaną niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy sprzedaży i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych przez Klienta korzyści.
  51. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi.
  52. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  53. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  54. Zasady dostępu do procedur pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
  55. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE, przy czym link do platformy ODR to: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
    XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  56. AGOLAMEDIA ma prawo do dokonania zmian w Regulaminie Sklepu w zakresie w jakim jest to dopuszczalne przez obowiązujące przepisy, w tym w razie potrzeby wprowadzenia zmian technicznych lub organizacyjnych Sklepu, bądź też zmian w przepisach prawa. Klient, który nie akceptuje zmian Regulaminu Sklepu lub innych warunków świadczenia usług, może rozwiązać umowę. Korzystanie przez Klienta ze Sklepu po wprowadzeniu zmian w Regulaminie Sklepu lub innych warunkach świadczenia usług oznacza ich akceptację.
  57. Zmiany Regulaminu Sklepu będą publikowane w postaci ujednoliconego tekstu Regulaminu Sklepu pod adresem trofea.agolamedia.com/regulamin-sklepu oraz komunikowane na stronie głównej Sklepu z 7-dniowym uprzedzeniem w odpowiedni, umożliwiający analizę wspomnianych zmian, sposób.
  58. Prawem właściwym dla wszystkich stosunków prawnych wynikających z Regulaminu Sklepu jest prawo polskie. Wszelkie spory są rozstrzygane przez polskie sądy powszechne, z zastrzeżeniem postanowień rozdziału 11 Regulaminu Sklepu.
  59. Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim i według przepisów obowiązujących na terytorium Polski.
  60. Przyjmuje się, że oświadczenia składane przez Sprzedawcę oraz Klienta pocztą elektroniczną uznaje się za złożone z momentem wygenerowania przez program poczty elektronicznej nadawcy komunikatu o wysłaniu wiadomości na podany adres (bez komunikatu o niedoręczeniu).
  61. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami wszelkie spory ze Sprzedawcą, wynikające lub związane z jego funkcjonowaniem rozstrzygać będzie sąd rzeczowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  62. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami wszelkie spory ze Sprzedawcą, wynikające lub związane z jego funkcjonowaniem rozstrzygać będzie sąd rzeczowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  63. Niniejszy Regulamin Sklepu wchodzi w życie z dniem 09.07.2024 r. Do Umów sprzedaży zawartych przed wejściem w życie niniejszego Regulaminu Sklepu stosuje się przepisy dotychczasowe.
  64. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zasad korzystania ze Sklepu, Klient proszony jest o kontakt pod adresem: zamowienia@agolamedia.pl.
Dostawa na całą Polskę

Na wszystkie zamówienia

Łatwy kontakt z obsługą

Jesteśmy dostępni od 8:00 do 16:00

Gwarancja Międzynarodowa

Zadbamy o dostarczenie produktów na czas

100% bezpieczeństwo płatności

PayPal / MasterCard / Visa